E-Twinning İle Nasıl Tanıştım

Aslında E-Twinning platformuna E-Twinning projelerinden haberim olmayarak kayıt oldum.Şöyle ki okul müdürüm Erasmus+ projesi yapmamı isteyip -aldığı duyuma göre- bu projeler için de yine E-Twinning platformu üzerinden proje ortağı arandığını öğrenmesi üzerine ben de bir bakayım diyerek kayıt oldum. Fakat şunu belirtmem gerekir ki siz kayıt olmadan önce okulunuzun kayıt olması önemli.O zamanlar Erasmus+ projeleri hakkında da yeterli bilgiye sahip olmadığım için öylece kayıt olduğumla kaldım. 
Benim E-Twinning projeleri maceram bir üniversite arkadaşımın tüm bölüm arkadaşlarını bir watsapp grubunda toplayıp "Böyle bir platform varmış, neden biz de ortak bir proje yapmıyoruz?" demesiyle başladı. Ne yapacağını bilmeden başlamak biraz zorlayıcı olsa da çok keyifli olduğunu söyleyebilirim. Yazılarımda sırasıyla tüm deneyimlerimi anlatacağım. 
Bir projeye başlamadan önce bunun ne tür bir proje olmasını istediğinize karar vermeniz gerekir. Biz bir "sosyal sorumluluk projesi" yapmak konusunda ortak karara vardık. Siz farklı bir kategori seçebilirsiniz.
Eğer proje kurucusu siz olmak istiyorsanız sizinle beraber bir kurucu ortak daha bulmanız gerekir.Biz arkadaş grubu olarak içimizden iki arkadaşımızı seçip onların kurucu olarak başvurmasını onayladık.Onlar da başvuru sürecini başlattılar.Bunun nasıl yapıldığını ise başka bir yazıda detaylı anlatacağım.
Ne yapacağımızı bile bilmeden tecrübesiz dokuz arkadaşın "Engelleri Engelle" proje macerası bu şekilde başlamış oldu.Çok keyifli,öğretici,yenileyici ve de verimli bir süreç yaşadık.Birçoğumuz kalite etiketi ödülümüzü de aldık.Herkesin bu deneyimi ve mutluluğu yaşaması dileğiyle.

Yorumlar

  1. Giriş için gayet bilgilendirici olmuş. Devamını bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler Öz ve aydınlatıcı bir mesaj.Kendi adıma ben de başarılı olmayı çok istiyorum ama hiç deneyimim yok.Artık siz ve Hatice hocam dan yardım alacağız. Tekrar tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim😊 Büyük hevesle tüm bilgilerimi sizlerle paylasacagimdan supheniz olmasin.

      Sil
  3. Hayırlı olsun ki çok faydalanilacak bir girişim olmuş.Ayrıca bize yaptığın tüm destekler icin de bir kez de buradan teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkürler öğretmenim desteğiniz çok mutlu etti 😊

      Sil
  4. Bizde deneyim paylaşımlarınızı takip ederiz seve seve

    YanıtlaSil
  5. Çok mutlu olurum çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  6. Hocam harika bir blog devam edin lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ara vermiştim. Kimseye Ulaşamadığımı düşünmüştüm. Ama çok mutlu oldum beğenmenize. Bundan sonra devam edeceğim. bırakmadan. :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

eTWINNING PROJESİ SEÇERKEN DİKKAT ETMEMİZ GEREKENLER

DÜZENLİ BİR TWINSPACE İÇİN...

E-TWINNING'TEN ERASMUS'A YOLCULUK